Wednesday, December 1, 2010

Assalamualaikum

Alhamdulillah... setelah lebih tiga purnama stok D & D Kelantan gagal diperolehi, hari ini ianya menjelma lagi. Sedikit sebanyak ianya bakal menjadi pengubat hati mereka yang telah lama mengidamkannya.

Sambil pada itu, kalau ada kelapangan boleh membaca sedikit maklumat berkaitan Dinar & Dirham sekadar input tambahan kearah Muamalat tanpa Riba.

“Wahai orang-orang yang beriman, bertakwalah kamu kepada Allah dan tinggalkanlah saki baki riba sekiranya kamu benar-benar beriman. Jika tidak, Allah dan RasulNya mengisytiharkan perang terhadap kamu. Dan jika kamu bertaubat, maka bagimu pokok hartamu, agar kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya”..... (Al-Baqarah:278).

Nak Dapatkan Pamplet ni - Sila klik sini Matawang Syariah
Senarai kedai yang menerima transaksi Matawang sunnah ni : Sila klik sini Kedai

Dalam satu Hadis Rasulullah s.a.w. : “Riba mempunyai 72 pintu. Riba yang paling ringan (dosanya) seperti seseorang lelaki berzina dengan ibunya sendiri.” ..... (At-Tabrani, 7/158; Riwayat Al-Hakim)

Boleh call saya untuk stok emas Bar/Coin atau Dinar atau ingin menimba maklumat mengenai Emas & Perak sebagai simpanan, pelaburan dan Matawang.......POSITIVE ISLAMIC MIND

(p/s : D & D Kelantan while stock last, first come first serve - 6/12/10 stok dah habis, harap maaf)

No comments:

Post a Comment